Obchodní dovednosti

Co jsou to obchodní dovednosti? Jednoduché postupy, které dokážou proměnit mluvení, volání a psaní v opravdový prodej. Svět je dnes plný informací a na internetu si lze koupit téměř cokoliv. Lidé jsou díky tomu ze všech stran zavaleni nabídkami, proto musí být dnešní obchodník o poznání šikovnější, aby vystoupil z řady. Jak ostatním říci, že produkt, který prodáváte, je pro ně nejlepší? Ukážeme vám to v sérii krátkých videí. Máte 15 minut? Pusťme se do toho.

Pro koho

Pro koho

V obchodních dovednostech se může zdokonalit každý, kdo přichází ve své práci do kontaktu se zákazníky. Ať už jste obchodní zástupce, realitní makléř, nebo třeba řemeslník, váš úspěch závisí na tom, jak na zákazníka působíte. Na každém trhu je dnes velká konkurence. Tu samou věc či službu lze získat od spousty různých firem, proto lidé již neuvažují pouze racionálně. Často nakonec koupí od toho, kdo na ně udělal nejlepší dojem. Naučíme vás komunikovat tak, aby si zákazníci vybírali vás.

Proč nás

Proč zvolit nás

  • Přizpůsobíme se vám. Kurz je díky e-learningu dostupný 24 hodin denně, můžete tak studovat, kdykoli se vám to hodí.
  • Osobní školení. Pokud se chcete připravovat pod přímým dohledem lektora, můžete využít některý z našich vypsaných kurzů.
  • Ušijeme vám kurz na míru. Firmám nebo velkým skupinám zájemců nabízíme přípravu kurzu na klíč.
Co kurz obsahuje

Co kurz obsahuje

Zde se dozvíte, co je obsahem každé z kapitol a co můžete od kurzu očekávat.

 01

Naučíme vás prodávat lépe

 Nemusíte mít talent, skvělým prodejcem se může stát každý.

 02

Prodejci nejsou zbyteční

 Prodávat znamená přesvědčovat a to je dnes, ve světě internetu potřeba víc, než kdykoliv předtím.

 03

Buďte srozumitelní

 Aby u vás lidé utratili peníze, musí vám v první řadě rozumět. Komunikujte vždy tak, aby vás pochopil i člověk, který není z oboru.

 04

Způsob prodeje se změnil

 Staňte se pro své zákazníky poradcem. Pokud dokážete vyřešit jejich problém, budou se k vám vracet.

 05

Umění klást správné otázky

 Ptejte se sami sebe na svůj produkt. Při hledání otázek objevíte jeho přednosti.

 06

Důležitá je stručnost

 Nikdo dnes nemá dostatek času, proto je třeba zaujmout zákazníka během několika sekund. Dobrý obchodník musí zvládnout vysvětlit přednosti svého produktu v jedné SMS zprávě.

 07

Vyprávějte příběhy

 Chcete udržet pozornost svých zákazníků, vyprávějte jim příběhy. Nabídku zabalenou do příběhu si každý vyslechne raději, než suchý výklad.

 08

Buďte empatičtí

 Prodej nekončí s první fakturou. Pokud se vcítíte do svých zákazníků a vytvoříte si s nimi dlouhodobý vztah, další zakázky vás jistě neminou.

 09

Začněte imitací

 Lidé, kteří se nám podobají, jsou nám také sympatičtější. Díky vzájemným sympatiím snadno získáte důvěru ostatních.

10

Imitace pomáhá prodeji

 Zkuste při jednání napodobit chování svého zákazníka. Pokud s ním budete na stejné vlně, dosáhnete více.

 11

Nepřežeňte to

 Napodobujte, avšak nikdy ne tak, aby si toho zákazník všiml. Udělejte z imitace vaší přirozenou vlastnost. Budete prodávat lépe, a přesto zůstanete sami sebou.

 12

Prolomte obrannou hradbu

 Než se dostanete k předmětu jednání, zkuste se zákazníka zeptat na něco osobního. Zjistíte tím, jaký člověk proti vám sedí.

 13

Jak se vyrovnat s odmítnutím

 Neberte si odmítnutí osobně i ten nejlepší obchodník je odmítán. Čím usilovněji pracujete a nabízíte, tím více „ne“ za svůj den slyšíte. Vždy je ale mezi nimi i nějaké „ano“.

 14

Efekt vady

 Žádný produkt není dokonalý, ani při prodeji se nevyhnete negativním informacím. Zmiňte je vždy až po pozitivech. Zákazníka tím jistě neodradíte, naopak získáte na důvěryhodnosti.

 15

Buďte jako mimoni

 Když se vám někoho nedaří přesvědčit vyjmenováváním výhod, jděte na to z druhé strany. Ptejte se na základní otázky. Tím zjistíte, jak váš protějšek uvažuje.

 16

Zamítněte sami sebe

 Zkuste si napsat odmítavý dopis na svou vlastní nabídku, kritizujte se. Kdo umí sám sebe kritizovat, umí se také obhájit.

 17

Prodávejte emoce a zážitky

 Zážitky a emoce si pamatujeme déle, než technické informace.

 

 

 

Tematické okruhy

Přednášející

Přednášející

Tento kurz vám nabízíme v online variantě.

Získejte výhodnou cenu

Získejte výhodnou cenu

3.000,- Vaše současná cena
2.560,- zvýhodněná cena

Jak získat výhodnější cenu?

Firmám a velkým skupinám zájemců vypracujeme individuální nabídkuKontaktujte nás!

Jak to funguje

Jak to funguje

  1. Vyplníte on-line přihlášku.
  2. Uhradíte registrační poplatek.
  3. Pošleme vám přihlašovací údaje do e-learningového portálu a můžete začít.

V rámci kurzu budete mít neomezený přístup ke všem studijním materiálům. Součástí e-learningového portálu jsou také testy „nanečisto“, díky nimž se dokonale připravíte na finální test.

Chcete vědět více? Vyzkoušejte si ukázkovou verzi naší e-learningové aplikace. - připravujeme

Kvalitu kurzu potvrzují především naši absolventi. Cení si jeho interaktivní formu i provázanost se studijními materiály a považují ho za ideální doplněk k samostudiu. 

Termíny zkoušek

Termíny zkoušek

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

  • Proč bych se měl vzdělávat? Svou práci přeci umím.
    • Více znalostí vám dodá nadhled a jistotu. Svou práci jistě zvládáte skvěle, ovšem nelákala by vás možnost povýšení? Zaměstnavatelé si cení lidí, kteří se rádi učí novým věčem. Nové znalosti se hodí vždy, ať už právě budujete kariéru, nebo hledáte nové výzvy.
  • Mám zájem o jeden z kurzů, kdy a jak získám přístup k eLearningu?
    • Poté, co si kurz na našem webu objednáte, zašleme vám na email potvrzení spolu s údaji k platbě. Přístup do eLearningu klientům posíláme hned po připsání platby na náš účet.
  • Získám nějaký doklad o absolvování kurzu?
    • Po absolvování kurzu obdržíte certifikát.
  • Smím mezi kapitolami kurzu přeskakovat, mohu se vrátit, podívat se na některou pasáž znovu?
    • Ano, kapitolami můžete listovat podle vaší potřeby.
  • Jak dlouho budu mit přístup k uhrazenému kurzu?
    • Kurzy je zakončeny závěrečným testem nebo zkouškou. Přístup do eLearningu vám zůstává do doby, dokud kurz úspěšně neabsolvujete.
  • Jak dlouho budu čekat na zprovoznění hesel do eLearningu?
    • Přístupy zasíláme ihned poté, co obdržíme platbu za kurz. Heslo i Login jsou okamžitě aktivní.
  • Jaké informace budu muset poskytnout abych se mohl zaregistrovat?
    • Pro registraci budete potřebovat:
      Jméno, příjmení, datum narození, rodné číslo, telefonní kontakt, email a vaši adresu.
      Pokud jste OSVČ, nebo vám kurz platí zaměstnavatel, potom je třeba uvést také firemní údaje.
  • Proč musím uvést tolik údajů?
    • Vaše osobní údaje potřebujeme k tomu, abychom zajistili unikátnost každého vystaveného certifikátu o absolvování kurzu.
  • Musím se registrovat na vašich stránkách, abych mohl studovat?
    • Ano, spolu s přístupy do eLearningu obdržíte také pokyny k vytvoření vašeho uživatelkého účtu.
  • Má kurz omezený počet návštěvníků?
    • Jednou z mnoha výhod e-learningu je, že kurz může navštěvovat neomezený počet studentů.
  • Je faktura za kurz daňově uznatelným nákladem?
    • Ano je, pokud téma kurzu souvisí s vaší podnikatelskou činností
  • Kdy mohu navštěvovat kurz?
    • Díky eLearningu kdykoliv. Kurzy jsou nejčastěji sérií videí, která si můžete kdykoliv znovu přehrát
  • Potřebuji ke kurzu nějaké speciální vybavení? Obejdu se bez webkamery?
    • Ano, ve většině kurzů si vystačíte jen s připojením k internetu. Kurzy tvoříme formou názorných videí. Můžete se na ně podívat kdekoliv, třeba ve vlaku cestou do práce.

Ke stažení

Mohlo by vás zajímat

Pokud chcete v tuzemsku od 1. 12. 2018 nabízet klientům jakékoliv spotřebitelské úvěry (vázané spotřebitelské úvěry, spotřebitelské úvěry na bydlení a spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení), a to v rámci bankovních i nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušcePřipravíme vás na ni.

Připravíme školení podle vašich požadavků. Máme vlastní tým programátorů, proto umíme naše produkty rychle modifikovat. V první řadě chceme pochopit váš byznys, abychom mohli vytvořit školení, které zahrne všechna potřebná témata, bude pro studenty srozumitelné a pro vás cenově dostupné.

Jak funguje retailový finanční trh? Jak si vybudovat vlastní obchodní síť? Jak být lepším manažerem? Odpovědi na všechny tyto otázky nabízíme v uceleném přehledu. 

Volání, psaní emailů, osobní schůzky, zkrátka verbální, neboli slovní komunikace patří do náplně práce každého, kdo alespoň trochu prodává. Co je lepší probrat s klientem osobně a na co je nevhodnější email? Opravdu lze vše vyřešit po telefonu? V tomto kurzu se podíváme na to, jak správně používat nástroje verbální komunikace.

Jak vlastně vytváříme první dojem? Hned po našem vzhledu je to právě to, jak mluvíme. Vždyť první kontakt s novým klientem bývá často po telefonu a v tomto případě máme k dispozici jen náš hlas. Dobrý obchodník nemusí klienta okouzlit svým zjevem, jeho úspěch často závisí na tom, co a jak říká. V následujících videích vám ukážeme, jak lze pouhou volbou slov ovlivnit chování klientů. Jak můžete pomocí správné rétoriky vzbudit zájem, získat důvěru a přesvědčit.

Co jsou to obchodní dovednosti? Jednoduché postupy, které dokážou proměnit mluvení, volání a psaní v opravdový prodej. Svět je dnes plný informací a na internetu si lze koupit téměř cokoliv. Lidé jsou díky tomu ze všech stran zavaleni nabídkami, proto musí být dnešní obchodník o poznání šikovnější, aby vystoupil z řady. Jak ostatním říci, že produkt, který prodáváte, je pro ně nejlepší? Ukážeme vám to v sérii krátkých videí. Máte 15 minut? Pusťme se do toho.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry vázané na koupi zboží či poskytnutí služby, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry na bydlení, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům jakékoliv spotřebitelské úvěry, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?

Napište nám

  • Více o zpracování vašich osobních údajů se můžete dozvědět ZDE