Firemní vzdělávání na míru

Připravíme školení podle vašich požadavků. Máme vlastní tým programátorů, proto umíme naše produkty rychle modifikovat. V první řadě chceme pochopit váš byznys, abychom mohli vytvořit školení, které zahrne všechna potřebná témata, bude pro studenty srozumitelné a pro vás cenově dostupné.

Pro koho

Pro koho

Nezáleží na tom, zda máte dvacet, nebo tisíc zaměstnanců. Školení na míru je vhodné pro každého, kdo chce předávat informace rychle a efektivně. Firemní vzdělávání má stále významnější roli. Pomáhá nejen rychle zaučit nově příchozí pracovníky, ale také motivovat stávající zaměstnance. 

Proč nás

Proč zvolit nás

  • Online i osobně. Dokážeme připravit jak E-learning, tak i osobní školení třeba přímo u vás ve firmě.
  • Přizpůsobíme se vám. Podle oboru, ve kterém podnikáte, sestavíme k zakázce tým odborníků.
  • Vstupní konzultace zdarma. Bezplatně vám zpracujeme návrh formy a obsahu školení.
Co kurz obsahuje

Co kurz obsahuje

Tematické okruhy

Přednášející

Přednášející

Získejte výhodnou cenu

Získejte výhodnou cenu

Jak to funguje

Jak to funguje

Máte zájem o návrh školení pro vaší firmu? Kontaktujte nás! Všechny podrobnosti společně doladíme při osobní schůzce.

Termíny zkoušek

Termíny zkoušek

Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

 

  • Dokážete proškolit také naše zákazníky?
    • Samozřejmě. Rádi připravíme školení pro vaše zákazníky, nebo dealerskou síť.
  • Jaké formy školení nabízíte?
    • Kromě fyzických školení jsou to hlavně E-learningové programy. Ty mohou obsahovat texty, videa, animace, audionahrávky, cvičné testy a mnoho dalšího.
  • Z nabídky vidím, že se specializujete především na online vzdělávání. Dokážete vytvořit i klasické "fyzické" školení?
    • Ano dokážeme. Naší výhodou je, že dokážeme fyzická školení s online vzděláváním vzájemně propojit. Studenti si například mohou prostřednictvím E learningu kdykoliv zopakovat látku ze školení.
  • Jak je u vzdělávání na míru zaručena odbornost vyučujícího? Náš obor je velmi specifický.
    • Školení vždy vytváříme ve spolupráci s klientem. Ten ví o své firmě a oboru nejvíce, proto mu pečlivě nasloucháme. Stabilně také spolupracujeme s expertními týmy z různých oblastí.

Ke stažení

Mohlo by vás zajímat

Pokud chcete v tuzemsku od 1. 12. 2018 nabízet klientům jakékoliv spotřebitelské úvěry (vázané spotřebitelské úvěry, spotřebitelské úvěry na bydlení a spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení), a to v rámci bankovních i nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušcePřipravíme vás na ni.

Připravíme školení podle vašich požadavků. Máme vlastní tým programátorů, proto umíme naše produkty rychle modifikovat. V první řadě chceme pochopit váš byznys, abychom mohli vytvořit školení, které zahrne všechna potřebná témata, bude pro studenty srozumitelné a pro vás cenově dostupné.

Jak funguje retailový finanční trh? Jak si vybudovat vlastní obchodní síť? Jak být lepším manažerem? Odpovědi na všechny tyto otázky nabízíme v uceleném přehledu. 

Volání, psaní emailů, osobní schůzky, zkrátka verbální, neboli slovní komunikace patří do náplně práce každého, kdo alespoň trochu prodává. Co je lepší probrat s klientem osobně a na co je nevhodnější email? Opravdu lze vše vyřešit po telefonu? V tomto kurzu se podíváme na to, jak správně používat nástroje verbální komunikace.

Jak vlastně vytváříme první dojem? Hned po našem vzhledu je to právě to, jak mluvíme. Vždyť první kontakt s novým klientem bývá často po telefonu a v tomto případě máme k dispozici jen náš hlas. Dobrý obchodník nemusí klienta okouzlit svým zjevem, jeho úspěch často závisí na tom, co a jak říká. V následujících videích vám ukážeme, jak lze pouhou volbou slov ovlivnit chování klientů. Jak můžete pomocí správné rétoriky vzbudit zájem, získat důvěru a přesvědčit.

Co jsou to obchodní dovednosti? Jednoduché postupy, které dokážou proměnit mluvení, volání a psaní v opravdový prodej. Svět je dnes plný informací a na internetu si lze koupit téměř cokoliv. Lidé jsou díky tomu ze všech stran zavaleni nabídkami, proto musí být dnešní obchodník o poznání šikovnější, aby vystoupil z řady. Jak ostatním říci, že produkt, který prodáváte, je pro ně nejlepší? Ukážeme vám to v sérii krátkých videí. Máte 15 minut? Pusťme se do toho.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry vázané na koupi zboží či poskytnutí služby, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry na bydlení, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům spotřebitelské úvěry jiné než na bydlení, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Pokud chcete v tuzemsku od 1.12.2016 nabízet klientům jakékoliv spotřebitelské úvěry, ať už v rámci bankovních či nebankovních institucí, musíte mít příslušný certifikát prokazující vaši odbornou způsobilost. Cesta k němu vede prokázáním potřebných znalostí a dovedností při odborné zkoušce. Připravíme vás na ni.

Nenašli jste odpověď, kterou jste hledali?

Napište nám

  • Více o zpracování vašich osobních údajů se můžete dozvědět ZDE